Září 2008

27.9.

27. září 2008 v 19:12 | janish |  eating
Je to naprd, jak sem pořád doma.. Nejsem nijak vyhublá, ale asi je na mě
poznat, že sem v Anglii zhubla. Tak si myslím, že mě mamka trochu hlídá a
navádí mě, abych jedla. A já zas nechci, aby měla strach..


snídaně: jogurt, müsli, nektoška
oběd: řízek, brambory, okurkový salát
svačina: banán s nektoškou, pár čtverečků čokolády
večeře: cel.rohlík s cottagem
pohyb: 50 minut brusle
+ tancovat se dneska bude (a taky kalit (po třech měsících :-) ))

national geopraphic 4

26. září 2008 v 16:32 | janish |  the rest
Není radno škádlit tuleně..

26.9.

26. září 2008 v 16:27 | janish |  eating
Ahoj holky,
jak se máte? Já nic moc, protože sem nemocná. Asi nějaká žloutenka nebo co.
Tak včera sem i cvičila, ale moc sem si nepřilepšila. Dneska se na to vykašlu a
budu ležet. Jinak co chodím do školy, tak jím tak dvakrát denně (někdy i 3x) pe-
čivo, takže to budu muset nějak vymyslet. Ať si to teď nezkazím, když mi to už šlo..
Janish
snídaně: nektarinka
oběd: trocha brambor se smaž.květákem
svačina: cel.rohlík s cottage sýrem, okurka
večeře: tři vajíčka, okurka

22.9.2008

22. září 2008 v 17:26 | janish |  eating
snídaně: chlebík s taveným sýrem
svačina: cel.rohlík
oběd: müsli s jogurtem
svačina: cel.rohlík se sýrem
večeře: nic

pohyb: 7 km pěšky

21.9.

21. září 2008 v 20:50 | janish |  eating
snídaně: cel.rohlík s taveným sýrem
oběd: kuřecí kousky s bramborem, zavařená broskev
svačina: hruška, jeden kousek bábovky

večeře: tři plátky racio toustíků (Sushenka) s taveným sýrem

20.9.

20. září 2008 v 18:27 | janish |  eating
snídaně: cel.rohlík s taveným sýrem, nektoška
oběd: čtyři kousky sýrové pizzy
večeře: müsli, jogurt, banán
posilování: 15 minut HPT
pohyb: celý odpoledne nakupování

19.9.

19. září 2008 v 14:30 | janish |  eating
snídaně: chlebík s taveným sýrem
oběd: oběd u babičky -> smažený květák, brambory, okurky
svačina: dva weetabixy, hrozny, jogurt, dvě mini čokoládky
večeře: cel.rohlík s cottagem
posilování: 15 minut DPT

18.9.

18. září 2008 v 16:25 | janish |  about me
Ahoj holky,
tak vám jdu napsat, jak se mám. Musím říct, že mi asi den trvalo si zvyknout, že
jsem doma a mluvím česky.. A rodina z Anglie mi chybí. Od neděle večer jsem v
jednom kole, v pondělí jsme byli nakupovat v Olomouci, kam se mi mimochodem
podařil přestup na školu, což je paráda, a od úterý do dneška jsme byli s mojím
v Jeseníkách na dovolené. Sice nám pršelo a byly 4 stupně, ale nějak nám to ani
nevadilo.. Jinak mi všichni nadali, že jsem zhubla, takže v pohodě.. Jsem teď spo-
kojená, ale od příjezdu domů jsem nic nedělala, ani neposilovala, ani neběhala,
a docela mi to chybí.. Dneska asi pojedu na brusle a večer zas začnu s posilováním.
Už se těším :-)
Jak se máte vy?
Janish
snídaně: půlka cel.rohlíku s cottage sýrem
oběd: Revital, banán, jeden Racio chlebíček
svačina: meloun

večeře: půl cel.rohlíku s cottage
brusle: 45 minut
posilování: 15 minut HPT

15.9.

16. září 2008 v 10:56 | janish |  eating
snídaně: tmavý chlebík s taveným sýrem, jeden kousek TOBLERONE

oběd: jabko, zeleninový salát Caesar u KFC
večeře: dva weetabixy, hrozny, meloun, jogurt

14.9.

16. září 2008 v 10:53 | janish |  eating
snídaně: toust s máslem, RYVITA plátek s máslem

oběd: sendvič s máslem, jablko

večeře: jogurt activia

13.9.

13. září 2008 v 9:48
Ahoj holky,
tak už zítra v 11 ráno mě někdo vyzvedne, protože kluci s Paulem jedou na
motocross, a konečně pojedem na letiště. Po dvou a půl měsících strádání,
přemýšlení, neposlouchání a připravování na mateřství a učitelskou profesi
(které se tímto s radostí a dobrovolně vzdávám) poletím konečně domů.
Chtěla bych začít žít líp - sportovat, nebýt tolik protivná a líná a užívat si ži-
vota.. Doufám, že se mi to podaří..
Janish
snídaně: toust s máslem, dva plátky RYVITA s light taveným sýrem
oběd: vařená mrkev a kukuřice, jedno míchané vajíčko
svačina: jogurt, lupínky, jablko
večeře: dva tousty s máslem
2. večeře: vařený hrášek
posilování: 15 minut HPT

12.9.

12. září 2008 v 11:20 | janish |  eating
snídaně: weetaflakes, jogurt, jablko, hrozny
oběd: tukožroutská
svačina: weetaflakes, jogurt, banán, hrozny
večeře: dva tousty s máslem, malá tyčinka Aero
běh: 20 minut s Freddym
posilování: 15 minut DPT

11.9.

11. září 2008 v 9:42 | janish |  eating
snídaně: toustový chléb, dva plátky RYVITA, všechno s light taveným sýrem
oběd: pokus o tukožroutskou polévku bez některých ingrediencí
svačina: lupínky, banán, jogurt, hrozny, 2 mini čokoládky
večeře: tukožrout, dva plátky RYVITA s light taveným sýrem
posilování: 15 minut HPT
běh: 20 minut s Freddym

10.9.

10. září 2008 v 16:57 | janish |  eating
snídaně: dva tousty s light taveným sýrem, dvě mini čokoládky
oběd: lupínky s jogurtem, hrozny
svačina: vařená kukuřice, dvě papriky, dvě míchaná vajíčka
večeře: lupínky s jogurtem, hrozny
2.večeře ("rodinná"): kousek kuřete s kaší, vařený hrášek, mrkev
posilování: 20 minut DPT (dolní polovina těla)
pohyb: 15 minut běh, zbylých 5 minut pěšky

9.9.

9. září 2008 v 10:21 | janish |  eating
snídaně: dva malý chlebíčky s light taveným sýrem, banán
oběd: vařená kukuřice, lusky, dvě míchaná vajíčka, dvě mini čokoládky
svačina: broskvová activia, lupínky, hrozny
večeře: dva tousty s máslem
posilování: 20 minut HPT

8.9.

8. září 2008 v 16:11 | janish |  eating
snídaně: dva tousty s máslem, banán
oběd: lupínky s jogurtem
svačina: vařený hrášek, kukuřice, dvě míchaná vajíčka
večeře: dva tousty s máslem, slun.semínka
pohyb: tanec na jednu písničku se změnil v blbnutí a posléze přešel v
běh (20 minut) + trampoška (20 minut)

věděly jste?

7. září 2008 v 16:28 | janish |  the rest

Skočte si na trampolíně!

Útočí na vás podzimní deprese? Máte blbou náladu? Víme, jak ji vyhnat z těla! Skočte si na trampolíně! Za stejný čas spálíte víc kalorií než při klasickém běhu. Navíc odplavíte stres, toxiny a zbavíte se celulitidy. A ještě se přitom nasmějete, to budete koukat!
Zapomeňte na to, že je trampolína jen pro malé holky! Dávno ne! Na trampolíně hopsají všechny věkové kategorie a jestli tomu nevěříte, zajděte se někdy podívat do některého ze sportovních areálů - tipy najdete dole pod textem.
Skákání na trampolíně a překonávání zemské přitažlivosti není žádná novinka. Zkoušeli to už eskymáci i středověcí akrobati, ovšem první skutečnou trampolínu zkonstruoval francouzský artista du Trampolin. Trampolining (jak se také odborně skokům na velké trampolíně říká) se nejvíce rozšířil v USA po druhé světové válce. Americká vláda používala trampolíny na trénování koordinace a orientace pilotů. Když válka skončila, rozšířili Američané trampolíny do škol.

Zkuste to!

Než začnete skákat na trampolíně, zpevněte a narovnejte celé tělo. Není to tak obtížné, donutí vás k tomu už samotný stoj na tomto náčiní. Než se rozskáčete, čeká vás nejspíš několik nekontrolovaných miniskoků, po pár minutách si ale budete troufat víc a víc a za chvílí můžete létat až do nebes. Na trampolíně můžete běhat, skákat snožmo, ze strany na stranu, zdvihat kolena střídavě do výšky, twistovat a na závěr se klidně i protáhnout. Zvlášť pro nás ženy je skákání na trampolíně jedním z nejefektivnějších způsobů nejen jak hubnout, ale také jak vyhnat toxiny z těla.
Při skákání dochází k velkému výdeji energii i zvýšení srdečně - cévní činnosti, za stejný časový úsek tak spálíte víc kalorií než při klasickém běhu, a to bez zbytečné zátěže kloubů. Navíc skákání na trampolíně je jedním z nejlepších způsobů, jak rozproudit lymfu ve vašem těle. Opakující se pohyby nahoru a dolů výrazně podporují stlačování krevního a lymfatického řečiště a napomáhají tak k odplavování toxinů a odpadních produktů z buněk našeho organismu. Znamená to, že obyčejným hopsáním na trampolíně zlepšujete imunitu, cirkulaci, posilujete srdce a plínce, pomáháte snižovat hladinu cholesterolu, optimalizovat tělesnou váhu, bojujete proti celulitidě, revitalizujete organismus a spoustu dalšího. Že to zní neuvěřitelně? Tak to běžte zkusit!

Vyrazit můžete hned!

K trampolínovému skákání nepotřebujete žádné speciální vybavení, obuv nebo oblečení. Stačí umět stát na vlastních nohou a odhodlat se vyrazit! Skákat můžete v ponožkách, ale klidně i naboso. Mohlo by vás překvapit, že při trampoliningu se platí za minuty skákání. Je to tak: základní časová jednotka u většiny provozoven je pět či deset minut. Pokud začínáte, po pěti minutách je dobré udělat si pauzu a dát si malé občerstvení a pak případně pokračovat. Adrenalin je zaručený a vydovádíte se tak, jak už se vám to dlouho nepodařilo!
A teď to nejdůležitější...Kde si můžete zaskákat?
Trampolíny Beroun: www.trampoliny.info (za pět minut zaplatíte dvacet korun, koupit si můžete zvýhodněné permanentky)
Trampolíny Praha: www.trampolinypraha.cz
Trampolíny Rožnov pod Radhoštěm: www.beskydy-valassko.cz


TO JE HROZNĚ ZAJÍMAVÝ A SKORO AŽ NEUVĚŘITELNÝ, ŽE SE TÍM SPÁLÍ VÍC NEŽ BĚHÁNÍM, ŽE? KLUCI MAJÍ NA ZAHRADĚ VELKOU TRAMPOŠKU, OBČAS NA NÍ SKÁČU, KDYŽ NIKDO NENÍ DOMA. A JE TO FAKT HROZNÁ PRČA, VŽDYCKY SE PAK JEŠTĚ HODINU USMÍVÁM JAK DEMENT. TAK TADY TEN POSLEDNÍ TÝDEN NA TOM BUDU IMRVÉRE :-)

7.9.

7. září 2008 v 12:54 | janish |  eating
snídaně: dva mini chlebíky s máslem, banán
oběd: vařený hrášek, čok.tyčinka
svačina: dva tousty s máslem, 2 kitkat
večeře: brambory, vařená zelenina, kousek masa
posilování: 15 minut HPT
Dneska sem to s těma sladkostma posrala.. Ale na druhou stranu mě to prohnalo.
Což se i divím, protože čokoláda staví. Tady ten poslední týden se budu snažit jíst
pěkně, oba kluci už budou ve škole, tak můžu jít kdykoli s Freddym běhat, nebo si
půjdu zaskákat na trampolíně. Váha neklesá, ale už na ní nestavím. Posiluju každý
den a občas se mi zdá, že jsem pevnější. Ten můj mi kdysi říkal, že by holka správně
měla mít o deset míň než je poslední dvojciferné číslo její výšky v cm (když já mám
166,5, tak bych měla vážit 56,5 - jsem za vodou), ale on váhu stejně neodhadne.
Tak strašně bych si přála, abych přijela domů a říkali mi, že jsem tady zhubla.. :-(
A jak se daří vám?
Janish

6.9.

6. září 2008 v 14:40 | janish |  eating
snídaně: dva tousty s máslem, dvě čok.tyčinky
oběd: jogurt, dvě jablka
svačina: dva mini chlebíčky s máslem, pár koleček okurky
večeře: vařený hrášek s brokolicí
posilování: 15 minut DPT

5.9.

5. září 2008 v 12:13 | janish |  eating
snídaně: dva tousty s máslem, malinko sweets
oběd: jogurt, kiwi, hrstka borůvek
svačina: dva tousty s máslem
večeře: vařená hrášek a kukuřice
posilování: 15 minut HPT (horní polovina těla)