Leden 2009

31.1.2009

31. ledna 2009 v 10:47 | janish |  eating
váha: 54,8 oujééé :-)
snídaně: troška bio müsli, troška čokoládového, banán, mléko
oběd: polévka, brambory s kouskem pangasia
svačina: sójové řezy
večeře: kuskus se sýrem

30.1.2009

30. ledna 2009 v 16:01 | janish |  eating
snídaně: loupáček, kakao (brácha mi donesl snídani do postele :-D)
oběd: troška těstovinového salátu s kuř.masem a zeleninkou
svačina: banán, müsli s mlékem
večeře: nic

29.1.2009

29. ledna 2009 v 10:46 | janish |  eating
váha: 55,2
snídaně: cel.houska se sýrem, banán
oběd: kuskus se sýrem
svačina: banán+müsli s mlékem
večeře: cel.rohlík se sýrem
běh na místě: 30 minut
posilování: 15 minut

28.1.2009

28. ledna 2009 v 17:01
DNES ZKOUŠKA ZA JEDNA!!!!! :-)

snídaně: cel.houska se sýrem
svačina: banán, Revital
oběd: těstoviny se smetanou a kuř.masem
večeře: cel.rohlík se sýrem

27.1.2009

27. ledna 2009 v 10:51 | janish |  eating
snídaně: müsli s mlékem a banánem
oběd: cel.houska se sýrem
svačina: bake rolls garlic
večeře: müsli s mlékem

26.1.2009

26. ledna 2009 v 14:47 | janish |  eating
snídaně: cel.rohlík s paštikou
oběd: deli
svačina: pšeničný burgur
večeře: müsli s mlékem, banán
běh na místě: 30 minut
posilování: 20 minut

25.1.2009

25. ledna 2009 v 17:14 | janish |  eating
snídaně: jogurt, banán, jablko
oběd: česnečka, kuře s bramborem
svačina: cel.chlebík, hroznové víno
večeře:

24.1.2009

24. ledna 2009 v 12:37 | janish |  eating
snídaně: banán, jabko, jogurt
oběd: česneška, cel.rohlík
večeře: pár Bebe

Tak nevím teda

23. ledna 2009 v 14:42 | janish |  the rest
Holky, myslíte, že knírek je teď IN, když ho má i Agáta? :-D


























Beyonce - All the single ladies

23. ledna 2009 v 13:18 | janish |  music


23.1.2009

23. ledna 2009 v 12:50 | janish |  eating
váha: 55,1
snídaně: banán, mandoška, jablíčko, 1 weetabix, višňová Activia
oběd: kuskus se zeleninkou
svačina: tři pásky studentské (to se dalo čekat)
večeře: cel.rohlík se sýrem

???VLAŠSKÉ OŘECHY???

22. ledna 2009 v 17:24 | janish |  yammy!!!

Složení vlašských ořechů

Vlašské ořechy jsou velmi výživné a jsou zdrojem "zdravého" tuku, který obsahuje omega-3 mastné kyseliny. Ořechy obsahují asi 70% tuků, 18% proteinů a 3% cukrů. Ořechy obsahují železo, selen, zinek, hořčík, měď, draslík, sůl kyseliny listové, vitamín E a vitamíny B1 a B6. Vlašské ořechy jsou zdrojem bílkovin a neobsahují cholesterol.

Ořechy prospěšné našemu zdraví

Ořechy mají výrazné protizánětlivé vlastnosti, působí na srdeční a cévní choroby, regulují krevní tlak a pomáhají snižovat hladinu cholesterolu. Vlašské ořechy jsou vhodné pro léčbu nervové soustavy a pro výživu těžce pracujících i malých dětí. Ořechy přispívají k udržení pružnosti tepen a mají antioxidační vlastnosti. Vlašské ořechy působí na dráhy ledvin, plic a tlustého střeva, zlepšují astma a posilují střeva. Ořechy podporují i chuť k jídlu. Vlašské ořechy jsou energeticky hutná potrava, která rychle způsobí pocit sytosti a plnosti, a proto se velmi osvědčily při dietách. Obsažený zinek je důležitý pro zdravé vlasy, pokožku, nehty i sexuální potenci.

pro zbytek klikněte na celý článek


22.1.2009

22. ledna 2009 v 11:15 | janish |  eating
snídaně: 1 tmavý toust se sýrem, pár koleček okurky
oběd: brambory se sýrem, kousek kuřete, vařená zeleninka (moc dobrý sem to měla :-) )
svačina: pásek čokolády, hrstka vlašských oříšků
večeře: půlka studentské (té neodolám, sakra)
běh na místě: 30 minut
posilování: 20 minut

SÁM PAN VELKÝ KUSKUS promlouvá ke svým milovníkům i zvědavcům

21. ledna 2009 v 17:33 | kuskus |  yammy!!!
Spousta z vás si jistě všimla, že jsem téměř každodenní součástí jídelníčku tady Janish. Rozhodl jsem se kápnout božskou a vynést celou pravdu o mně na světlo Boží.


Co jsem vlastně zač:

Jsem tvrdozrnná pšenice zpracovaná do drobných kuliček, nejčastěji se vyrábím z bílé pšenice. V této podobě jsem však zcela nahý - zbaven obalových vrstev, takže bohužel přicházím o řadu vitaminů, minerálů a o vlákninu. Proto je lepší si mě koupit jako celozrnném stavu, tak si totiž zachovávám všechny tyto cenné prvky. kvalitě, uděláte pro zdraví to nejlepší. Jsem považován za variantu rýže nebo těstovin, používám se jako příloha k masu nebo k zeleninovým pokrmům, k omáčkám. Hodí se do ovocných i zeleninových salátů, můžu být připraven na slano i na sladko jako moučník a lze mě konzumovat teplý i studený.

Moje příprava:

Ta je naprosto jednoduchá, stačí si přečíst návod na obalu. Obecně platí, že na 1 díl mé maličkosti připadnou 2 díly vody, kterou osolenou přivedete k varu. Vodu potom odstavíte, nasypete mě tam a necháte 10-15 minut stát. Pak mě promícháte s kapkou oleje (nejlépe zdravějšího) a pak kombinujete s čím chcete. Jelikož si mě však Janish koupí buď v balení bez návodu, a nebo je líná si ho přečíst, tak mě prostě jen šupne do vroucí vody a míchá, dokud se voda nevypaří a nezůstanu jen já. Pak mě jen smíchá s Apetitem, abych jí víc chutnal, někdy ke mně přidá jakoukoli zeleninu a nechá si šmakovat.

Tady jsem si dovolil pár receptů:

SALÁTEK

JÁ, zelenina, olivový olej (nebo jogurt)
Nechte mě pěkně vychladnout a pak do mě přidejte čerstvou zeleninu a olivový olej nebo jogurt a salátek je na světě.

NA ITALSKÝ ZPŮSOB
JÁ, olivy, žampiony, česnek, černý pepř, bazalka, oregano, tymián
Ááááá teď se mnou všechno pěkně smíchejte.


PO INDICKU
JÁ, kurkuma, koriandr, kmín, kardamon, červená čočka (nebo hrášek)
Na pánvi osmahnete česnek, kurkumu, semínka koriandru, kmín a kardamon a pak přidáte červenou čočku nebo hrášek, které v pánvi s kořením uvaříme doměkka. Teprve pak přisypete mě.

PO MEXICKU
JÁ, chilli, česnek, koriandr (nebo kmín), hrášek (nebo fazole), rajčatový protlak
Na pánvi osmahnete chilli, česnek, trošku koriandru nebo kmínu, přidáte hrášek nebo fazole a rajčatový protlak + klidně ještě nakrájená rajčata. Do prohřáté směsi pak už jen stačí nasypat to nejhlavnější, že (MĚ) a zalít šťávou z nasekaných rajčat, která do pokrmu zamícháme až před samotným servírováním.


CASABLANCA
hrnek MĚ, 2 mrkve, 1/4 celeru, 1 tofu, 200 g vařené cizrny, rajčatová šťáva, hrst rozinek, 1 nakrájená cibule, curry, houby, pálivá paprika, hrst sekaných vlašských ořechů, sůl
Na pánvi osmahněte tofu nakrájené na kostky, cibuli pokrájenou na kolečka, mrkev a celer pokrájené na plátky, houby, ořechy. Přidejte ostatní ingredience, přiveďte do varu, zakryjte a duste půl hodiny. Směs pak podávejte se mnou.


JÁ SE ZELENINOU

250 g MĚ, 100 g uvařené cizrny, 200 g seitanu, 3 nakrájené cibule, 2 papriky, 2 cukety, 1 lilek, 2 rajčata, 2 mrkve, 4 petrželové natě, 3 utřené stroužky česneku, pepř, curry, kmín, bobkový list, tymián, olivový olej, sójová omáčka, sůl
Očištěnou zeleninu pokrájejte na velké kousky. Cibuli a mrkev osmahněte na olivovém oleji a přidejte vodu, petrželku a koření, deset minut duste, pak přidejte papriku a lilek a o něco později také cukety a rajčata. Mezitím opečte kousky seitanu na troše oleje a ochuťte sójovou omáčkou, přidejte cizrnu a chvíli duste. Servírujte se mnou .-)



JÁ S RAJČATY A JOGURTEM
250 g , 1 kg rajčat, 1/4 celeru, petržel, 2 cibule, olivový olej, sůl, 2 lžíce rozinek, 350 ml vývaru, , pepř, římský kmín, 2 lžíce sekané petrželky, 3 vejce, 200 g zakysané smetany, 300 g jogurtu, lžíci sekaného koriandru, 2 lžíce citronové šťávy
Celer a petržel oloupete, pokrájíte na kostičky a cibuli posekáte. Na oleji zpěníte cibuli, přidáte zeleninu, rozinky, osmahnete, přilijete vývar a uvedete do varu. Vmícháte mě, osolíte, opepříte a okořeníte kmínem, pak odstavíte z plotny a necháme mě bobtnat 10 minut. Mezitím spaříte a oloupete 500 g rajčat, rozčtvrtíte, zbavíte semen, nakrájíte na kostky a s petrželkou vmícháte do mě. Žloutky smícháte se smetanou, bílky ušleháte do tuha a obojí do mě vmícháte. Pak mnou naplníte vymazanou zapékací formu, přidáte zbylá pokrájená rajčata a vše zapečete v troubě předehřáté na 180°C asi 45 minut. Smícháte jogurt, koriandr, citron, sůl a pepř a podáváte zvlášť.


JÁ S KOZÍM SÝREM
400g MĚ, 12 cherry rajčátek, čerstvá bazalka, polévkové koření, sůl, pepř, olivový olej, 150 měkkého kozího sýru

Připravíte mě, smícháme s posekanými rajčátky, nakrájenou bazalkou, kořením, olivovým olejem a sýrem. Směsí vyplníte zapékací formu a necháte v troubě půl hodiny zapéct na 200 stupňů.

POKUD JSEM VÁS ZAUJAL, NEVÁHEJTE MĚ OCHUTNAT!

VÁŠ DRAHÝ KUSKUS

21.1.2009

21. ledna 2009 v 11:42 | janish |  eating
snídaně: dvě cel.houstičky se sýrem
oběd: kuskus se sýrem
večeře: 1 weetabix (ještě mám jeden balík z Anglie:-) )+Activia+banán+jabko+mandoška
později hrstka vlašskýho oříška do bříška :-)
posilování: 25 minut

20.1.2009

20. ledna 2009 v 17:59 | janish |  eating
Na to, že jsem dneska vstávala v šest, jsem se musela hodně nutit do jídla..

snídaně: müsli s Activií a banánem
oběd: kuř.kousky s bramborem
svačina: cel.houska, pár hroznů
večeře: kuskus se sýrem
běh na místě: 25 minut

19.1.2009

19. ledna 2009 v 17:54 | janish |  eating
VÁHA: 55,1
snídaně: tmavý chléb s apetitem
oběd: míchaná vajíčka, vařená kukuřice, po obědě deli
večeře: tukožroutská p.
běh na místě: 20 minut
posilování: 15 minut

18.1.2009

18. ledna 2009 v 20:30 | janish |  eating
snídaně: cel.rohlík se sýrem
oběd: tukožroutská polévka, jeden kousek vepřového masa, trocha těstovin,
trocha kuskusu
svačina: banán, mandoška
večeře: dva tousty se sýrem
běh na místě: 30 minut
posilování: 20 minut

17.1.2009

17. ledna 2009 v 13:54 | janish |  eating
snídaně: cel.houska se sýrem, pár koleček okurky
oběd: polévka, trocha kaše s jedním smaženým květákem
svačina: müsli s mlékem, jabkem a banánem
večeře: kuskus se sýrem
běh na místě: 30 minut
posilování: 20 minut

16.1.2009

17. ledna 2009 v 0:29 | janish |  eating
snídaně: cel.houska se sýrem, banán
oběd: mandarinka, banán
večeře: kuskus se sýrem, troška brambůrek